Kulttuuripaja Trombi

SOOLOROOLIPELIT

  •  
  •  
  •  
 
 

Onko kipinä pelata pöytäroolipelejä enemmän, kuin kalenteri antaa myöten kerätä porukkaa kasaan? Keskiviikkoisin klo 10 – 12 Trombissa pelailla pöytäroolipelejä, mutta itsekseen!

Ryhmässä on tilaa ja neuvoja itsekseen peluuseen ilman erillistä pelinjohtajaa. Käydään porukan toiveiden mukaan läpi erilaisia tekniikoita ja taktiikoita itsekseen pelaamiseen, eli mitä tiedostaa pelin valinnassa, miten simuloidaan/emuloidaan pelinjohtajaa, miten itsekseen peluuta muutetaan tarvittaessa paripelaamiseksi jne.

Mukaan tarvitset vain itsesi ja seikkailuun valmiin mielikuvituksen, muut tarvikkeet löytyvät talolta. Ryhmä kokoontuu keskiviikkoisin päivämäärillä 24.6. – 5.8.